الموضوع
:
سؤال مررت بيه !!!
عرض مشاركة واحدة
#
6
04-17-2010, 03:28 AM
عابده تائبه لله
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 114
لو قلبنا السؤال وبقي حبيبك
هتصل بيه ولو طلع فعلا الكلام صح
هقول الحمد لله اكيد ربنا نجاني من واحد غدار ذي ده
__________________
اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك
عابده تائبه لله
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى عابده تائبه لله
البحث عن كل مشاركات عابده تائبه لله