عرض مشاركة واحدة
  #6  
قديم 04-17-2010, 03:28 AM
عابده تائبه لله عابده تائبه لله غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 114
افتراضي

لو قلبنا السؤال وبقي حبيبك
هتصل بيه ولو طلع فعلا الكلام صح
هقول الحمد لله اكيد ربنا نجاني من واحد غدار ذي ده
__________________
اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك
رد مع اقتباس