الموضوع: قدم نفسك يا [you]
عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 04-11-2010, 01:00 AM
THE.DEVIL THE.DEVIL غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
الدولة: almansora
المشاركات: 431
افتراضي

الاسم دة اللى هو( الماجيك ) جة فى باللى فا انا قولت اشوف منتدى بالاسم دة ولقيتة وعجبنى جداا هى فكرة غريبة اللى لقيت المنتدى بيها بس هى دى الحقيقة واللة علشان تصدق
رد مع اقتباس