الموضوع
:
مهموز بينى وبينك ومش تنسوا العيش والحلاوة
عرض مشاركة واحدة
#
1
08-10-2008, 08:03 PM
THE KING
مراقب
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
مهموز بينى وبينك ومش تنسوا العيش والحلاوة
الحكومة وافقت على تصدير جلود الحمير للصين لكن ماتعرفش لحوم الحيوانات المذبوحة بتروح فين، متهيألي لو كلفوا نفسهم وعملوا حملة زي بتاعت حلاوة العنتبلي عالجزارين وبتوع الشاورمة والحواوشي هيلاقوا الحمير اللي اتدبحت قاعدة تنهق في بطن الناس قدام المحلات
THE KING
مشاهدة ملفه الشخصي
زيارة موقع THE KING المفضل
البحث عن كل مشاركات THE KING