عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 08-10-2008, 08:03 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي مهموز بينى وبينك ومش تنسوا العيش والحلاوة

الحكومة وافقت على تصدير جلود الحمير للصين لكن ماتعرفش لحوم الحيوانات المذبوحة بتروح فين، متهيألي لو كلفوا نفسهم وعملوا حملة زي بتاعت حلاوة العنتبلي عالجزارين وبتوع الشاورمة والحواوشي هيلاقوا الحمير اللي اتدبحت قاعدة تنهق في بطن الناس قدام المحلات

رد مع اقتباس