الموضوع: كينج كونج
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 04-02-2010, 11:39 PM
beckham beckham غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 1,104
كينج كونج

بتحبني لا اشك من دون اللي علي الفيس بوك لو مشلتيش العيال دي عليك هسك
و اناااااااااااااااااااا انا مش خرونج لالالا انا كينج كونج انا و انا رابط ايدي بلعب بينج بونج
ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااه يا ليلي ياااا ااااااااااااااااااااااااا اااااه يا عيني
مش ابن هانم و لا ابن لورد اتفضلي هاتي الباسورد ده انا ارجوز متربي في سيرك مش عيل كاورك
ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااه
مش ابن هانم و لا ابن لورد اتفضلي ادي الباسبورت ده انا ارجوز متربي في سيرك مش عيل كاورك
ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااه
و اناااااااااااااااااااا انا مش خرونج لالالا انا كينج كونج انا و انا رابط ايدي بلعب بينج بونج
و اناااااااااااااااااااا انا مش خرونج لالالا انا كينج كونج انا و انا رابط ايدي بلعب بينج بونج
ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااه يا ليلي ياااا ااااااااااااااااااااااااا اااااه يا عيني

=))=))=))=))=))=))

و انا يعني اقدر اقولكم انها افضل روائع الفنان المشهور نادر ابو الليف و الغريب ان معظم الشباب بيسمعوه دلوقتي عند في البنات مقارنة بتامر حسني
يعني دلوقتي احنا بقي عندنا البنات بتموووووووووت في تامر حسني و الشباب بيعشقوا النجم الكبير نادر ابو الليف

__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة
و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة
^^ ^^
رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط]

=))=))=))=))


التعديل الأخير تم بواسطة beckham ; 04-03-2010 الساعة 02:09 AM
رد مع اقتباس