
03-26-2010, 06:00 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el asmar
تخيل لو انتا كدة يا معلم سهران وسرحان خالص مع عبد الحليم وزبده ثروت
يا جماعه المشكله مش انها قلت اسم غير اسمى المشكله انها قطعت عليا الفيلم
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
|
ههههههههههههههههههه
تصدق عندك حق
باااااااااااااااااااااااا اارد
والله انا لو مكانها مش هتصل بيك أساساً
|