الموضوع
:
أدخل ورينى شهامتك يا معلم ...................
عرض مشاركة واحدة
#
9
03-26-2010, 01:49 AM
el asmar
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 145
تخيل لو انتا كدة يا معلم سهران وسرحان خالص مع عبد الحليم وزبده ثروت
يا جماعه المشكله مش انها قلت اسم غير اسمى المشكله انها قطعت عليا الفيلم
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
el asmar
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى el asmar
البحث عن كل مشاركات el asmar