عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 08-07-2008, 10:45 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي ما تيجى نتسلى مع بعض بدل ما احنا قاعدين كدة....!!!!

ازيكو يا جماعة ..... عاملين ايه

المرة دى انا جايبلكو لعبة جاااامدة جدا

بصو معايا

واحد حيحط صورة

و بعدين خمسة يعلقو على الصورة اللى حطها

و رقم ستة يحط صورة جديدة

و باردو خمسة يعلقو عايها

و هكذا

يلا بينا نبدأ

**********

*********

********

*******

******

*****

****

***

**

*
رد مع اقتباس