الموضوع
:
شات ودردشة الماجيك
عرض مشاركة واحدة
#
7
03-24-2010, 09:58 AM
المحاسب
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 273
ازيك يا ريم
انا كويس الحمد لله
ويا رب تكونى انتى كمان بخير وتكون عقده السياسه معاكى اتحلت ههههه
__________________
وعد العيون اصدق
وعود الحب
وعنيه قالولى
كلام كتير م القلب
ان عشت
احلم بيه
بقالى سنين
من غير ما اشوفه انا كان فى
قلبى حنين
lost love
المحاسب
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى المحاسب
البحث عن كل مشاركات المحاسب