الموضوع
:
شات ودردشة الماجيك
عرض مشاركة واحدة
#
3
03-23-2010, 09:58 AM
المحاسب
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 273
انا دخلت مكان غلط ولا ايه
فيه حد اتكلم معاه ولا امشى يا جماعه
__________________
وعد العيون اصدق
وعود الحب
وعنيه قالولى
كلام كتير م القلب
ان عشت
احلم بيه
بقالى سنين
من غير ما اشوفه انا كان فى
قلبى حنين
lost love
المحاسب
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى المحاسب
البحث عن كل مشاركات المحاسب