عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 08-07-2008, 07:58 AM
hadeer hadeer غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 122
افتراضي

ماشى اتغر براحتك

انت مفكر محش ادك ولا ايه انا موجودة بردوا

انا بصراحة اصلا كنت هقول (4) شخص بسيط جدا وعادى

مفيش احلى من البساطة
بس انت غلبتنا كلنا يلا
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
رد مع اقتباس