عرض مشاركة واحدة
  #145  
قديم 03-14-2010, 01:20 AM
ايلول ايلول غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 1,753
افتراضي

تسلم ايدك حبيبتى
انا عملته زى ما قولتيلى بالضبط
وبصراحه رااااااااااااائع
مره تانيه
ميرسى ليكى لوست
*************************************
على فكره يا ادمن
العريس عندنا حماته هى اللى بتعمله الاكل بتاع الفرح
بس انا مستحلفاله
هاخد الاكل وهحطله بصله او طبق فول وهسيبه يتفلق
ههههههههههههههههههههههههه ههههه
موش هو نفسه يتجوز
يبقى كفايه عليه العروسه فى ليله الدخله
ولا انتو ايه رايكم
يالا سلااااااااااااام
رد مع اقتباس