قديم 2010-03-01, 04:26 PM
الصورة الرمزية beckham
beckham beckham غير متواجد حالياً

beckham is on a distinguished road

بسم الله الرحمن الرحيم
الاجابة تونس

بالصلاة علي النبي كده يا معلمين يعني بما ان دي رابطة المهيسيين احب اوجه رسالة لصاحب هذه الرابطة انه ميقرصش قوي في الربط عشان منتخنقش بس

بالنسبة للاسئلة فحلها كالتاتي:
1- انا مسميش احمد و مليش رقم حساب و معنديش ميل.
2- و الله علي حسب ما انت قاعد يعني انت لو قاعد في مدرجات الدرجة الاولي شمال فهتلاقي موقفي علي شمال التهييس اما لو انت في مدرجات الدرجة التانية يمين فبرده هتلاقيني علي شمال التهييس اما بقي لو بتتفرج علينا من البيت فابقي تعالي قابلني لو شوفت حاجه.
3- بالنسبة لسؤال الكومبيوتر ده يعني بلاش احراج لان الكلام في منطقة الكومبيوتر عامة بيبقي احراج فلو مثلا عملنا اننا اتكلمنا عن الكومبيوتر هتلاقي نفسك محرج جدا فاعزرني لاني مش هجاوب علي السؤال ده.
4- فودافون هو اللي عايز اعرفه بس انت عرفت فودافون ده منين؟ ده انت فكرتني بايام الطفولة المشردة ايام ما كنت انا و فودافون ده كنا اصحاب ياااااااااااااه علي دي ايام اله يا رب ما تعودها تاني اما بالنسبة للفرق بين ميلودي هيتس و فودافون ده واحد و ده واحد تاني خالص.
5- انا اشيفان سرعة ارتداد المحطة هتبقي 3 كيلو جرام تفاح في اللحظة.
6- الشاعر زكي جمعة و اعتقد انه قالها في مدرسة الثونية بنات المشتركة.
7- اعتقد انه معرفش يغير لان دماغه كبرة مش هيعرف يقلع التيشرت بالنسبة للبنطلون فاكيد البنطلون التاني متوسخ.
8- لو امبارح كان الخميس و بكرة الاتنين اكيد النهاردة السبت يعني.

يا رب تكون الاجابات صحيحة

و يا ريت لو سمحت تقبلوني فعلا معاكوا في رابطة المهيسيين و كل عام و انتم بخير و كل سنة و انتوا طيبين و ربنا يعودها عليكوا بالخير و اليمن و البركات و ابو تريكة و احمد فتحي و سيد معوض.

لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة

رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط]

التعديل الأخير تم بواسطة beckham ; 2010-03-01 الساعة 04:28 PM