عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 02-19-2010, 08:16 AM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
مش مكتوبلك تفرح ياقلبى



مش مكتوبلك تفرح ياقلبى
مش مكتوبلك تفرح
كل ماتيجى الفرحه
تيجى بعدها الف دمعه بتجرح

تحب تجرح مبقتش تفرق
اهو كله خاين وايه هيفرق
بس انت طبعك الاخلاص
وده مبقاش طبع الناس
نفسى اعلمك تقسى
وان جرحك قلب فى يوم
لازم تعرف بسرعه تنسى
بس ده جرحك هيطول




عارف ليه؟؟
عشان انت ساكت مش بتقول
نفسى اشوفه تانى
وساعتها هرد واقول
مهما تترجانى
عمرماقلبك حبى هيطول
ده اللى بيبيع حبيبه باديه
ميستهلش دمعة عينيه
وقريب هردلك الالم
هدوقك طعم الندم
وساعتها هتحس انك بقيت فى حياتى (عدم)؟؟؟؟
رد مع اقتباس