عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 02-13-2010, 01:04 PM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
افتراضي لعبة الحياة لعبة


لعبة الحياة لعبة يلعبو بيها
ولما يزهقو منها يرموها وهى دى لعبتى
انا عشت معاكم سنين ومرت عليا

مبقتشى شايف غير الدموع فى عنيا

وانا زى منا يزمان
انسان بيتمنى الرجوع

من غير الم من غير دموع

واحنا زى محنا

الدنيا مهما هتجرحنا
هنفضل زى محنا

عايشين تايهين

الدنيا بترجع بينا

وسنين بتعدى علينا
واحنا زى محنا
بقى كل شئ بيجرحنا
ولسة زى محنا
رد مع اقتباس