الموضوع
:
سعدان: فقدت احترامي للكرة المصرية.. وبطولات الفراعنة مشكوك فيها
عرض مشاركة واحدة
#
5
02-06-2010, 08:21 AM
mahmodsalama
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: مص_____الغاليه_____جدا__
المشاركات: 1,255
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezat99
بيني وبينكم أنا كنت بحب سعدان دا جداً
لكن أعتقد أنه لا يوجد جزائري يطاق في أي مكان
فكلهم رعاع وبرابرة
فعلالا هما رعاع وبرابره انت كلامك صح ولكن احنا هنحترمه علشان خاطر انه هوه عربي
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
mahmodsalama
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى mahmodsalama
البحث عن كل مشاركات mahmodsalama