عرض مشاركة واحدة
  #22  
قديم 02-03-2010, 12:00 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصقر الابيض مشاهدة المشاركة
ياااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصقر الابيض مشاهدة المشاركة



مشفاكر حاجه
لا بسم الله ما شاء الله
الذاكره عندكوا شغاله يعني

بس في حاجات انا بدأت افتكرها
يا مسهل ربنا يذكرنا


هههههههههههههههههههههه
إيه يا أحمد ده إنت مش في الجيييييييييييل خااااااااااالص
معقول مش فاكر أي حاجه
مش ممكن
ياللا أدينا فكرناك بذكرياتك أهو
أي خدعه
ههههههههههههههههههه
ميرسي على مرورك

التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 02-03-2010 الساعة 12:02 AM
رد مع اقتباس