عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 08-01-2008, 09:13 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
اضحك(الماجيك) لعبة النكته الحلوه


بسم الله الرحمن الرحيم ..


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..؟.


النهارده جايبلكم موضوع بسيط جدا ..

وهو



ان كل عضو بينزل اجمد نكته عنده علشان نفرفش كده

وانا هبدأ ..





اماراتى ومصري ..

المصري سأل الأماراتى انت راتبك كام ..

قاله 10000 درهم
+ 7000 درهم بدل سكن
+ 5000 درهم بدل تربية أطفال
+ 3000 درهم بدل غلاء معيشه
+ 5000 درهم بدل انتقال ..

قام الإماراتى سأل المصري قاله :: وانت راتبك كام .؟؟

قاله المصري :

250 جنيه

قاله الإماراتى وده بدل ايه ده

قاله المصري

ده بدل ما أشحت !!!


هـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـه ـهـهـهـهـهـهـهـه
رد مع اقتباس