الموضوع
:
أصعب ابتسامة
عرض مشاركة واحدة
#
6
01-28-2010, 12:30 PM
dodash
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 86
أصعب ابتسامة...
عندما يأخذ القدر شخصاً عزيزاً على قلبك و ترى من حولك يبكي عليه
ولكنك تبتسم فقط لتنسيهم الهم
ميرسى ليكم كتير ويارب ميكونش عند اى حد
فينا اصعب ابتسامة واجمل ابتسامة انا هبتسمها دلوقتى
بمروركم الكريم على موضوعى
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
dodash
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى dodash
البحث عن كل مشاركات dodash