عرض مشاركة واحدة
  #4  
قديم 01-27-2010, 11:46 PM
slow.but.sure slow.but.sure غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 33
افتراضي

واضح ان فى حد عزيز اوى عليك فى حياتك راح منك ............بجد ربنا يصبرك وتقدر تنساه لو كان مش هينفع يرجعلك :x:x:x:x
__________________
خلصت الحكاية وخلاص احنا ف آخرها........
وصلنا ل النهاية وبالخير افتكرها.....................
انا بعد كل اللى اتعمل لا مفتكرش فى امل..........
[SIGPIC][/SIGPIC]

التعديل الأخير تم بواسطة slow.but.sure ; 01-27-2010 الساعة 11:58 PM
رد مع اقتباس