واضح ان فى حد عزيز اوى عليك فى حياتك راح منك ............بجد ربنا يصبرك وتقدر تنساه لو كان مش هينفع يرجعلك :x:x:x:x
__________________
خلصت الحكاية وخلاص احنا ف آخرها........
وصلنا ل النهاية وبالخير افتكرها.....................
انا بعد كل اللى اتعمل لا مفتكرش فى امل..........
[SIGPIC][/SIGPIC]
التعديل الأخير تم بواسطة slow.but.sure ; 01-27-2010 الساعة 11:58 PM
|