الموضوع
:
يبقى قدامك طريقين !!!!
عرض مشاركة واحدة
#
11
01-27-2010, 09:55 AM
golden man
رئيس فريق التنشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 5,278
ماشي ماشي ما انتوا خلصتوا امتحانات
اوك اشمتوا فيا
بس ما تقلقوش يوم ليكوا ويوم عليكوا
التر الجاى كله ان شاء الله كله هيبقى عليكم انا هفضلكم الترم الجاى
هخلص الترم ده باذن الله
واعد الترم الجاى ده كده حاطط رجل على رجل
golden man
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات golden man