عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-26-2010, 05:14 PM
beckham beckham غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 1,104
يازمانى ، ع المدينة

يازمانى


يازمانى اضحكلى اياك تنسانى يازمانى فى الغربة ونسيت عنوانى

يازمانى على فين احزانى يازمانى على فين وخدانى

***

وزمانى ندانى وفرشلى امانى نسانى مكانى ونسيت خلانى

دة الحلم الوردى مش طايلة يدى وصبحت انا وحدى

***

وزمانى ليالى فى بحور وخدانى وفى موجها العالى وحدى سيبانى

يا زمانى وخدنى على فين اوعدنى امتى تريحنى


ع المدينة


لفو بينا قالو لينا على المدينة لما جينا التقينا كل شىء فيها ناسينا

***

القلق جوة العيون وشها لة الف لون حزنها غير حزننا منها واحنا لوحدنا

فى المدينة هنالك لفو بينا وتهنا هناك

***

يا مدينة فيكى ماشى قلبى قمراية بشواشى مهما تعصرى قلبنا مش هيكدب صدقنا

فى المدينة هنالك لفو بينا وتهنا هناك

***

الفصول فى كل عام فيكى تتغير اوام روح يا قمر اليل ونام دة السكوت زى الكلام

فى المدينة هنالك لفو بينا وتهنا هناك
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة
و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة
^^ ^^
رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط]

=))=))=))=))

رد مع اقتباس