الموضوع: بنتولد ، سيلي
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-26-2010, 05:05 PM
beckham beckham غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 1,104
بنتولد ، سيلي

بنتــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــولد


بنتولد طاهرين بنتولد شبعانين بنتولد متلهفين

على صدر ام وكتف اب مرتاحين

بنتولد باكين بنتولد مش عارفين

بنتولد مش خايفين واسمنا فى درب الحياة بنى ادمين

بنتولد دفيانين بنتولد صافيين بنتولد صادقين

كما زرعة خضرا فى ارض طين زرعة احصادها احصاد عمر السنين

الحلو و المر و الطيب و الحزين

بنتولد مش داريين بالرايحين والجايين

نكبر، وتكبر فينا أعمار السنين

بنكره السنين وتكرهنا السنين

ونجرح البشر ونجرح نفسنا مع إننا بنتولد...


سيلي


سيلي يا نسمة سيلي يا نسمة في ليلي

ع الحبيبة وسلميلي وارجعيلي

سيلي يا نسمة و قولي لىام قلب دهب و لولي

عمري ليكي روحي فيكي ليكي شوقي وليكي ميلي

ياابتسامة سمرة نيلي تسلميلي

يا حبيبتي الحب داري وانتي نوري وانتي ناري

دا انتي انتي لما بنتي في الهوا نورتي ليلي

يا ابتسامة سمرا نيلي تسلميلي
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة
و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة
^^ ^^
رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط]

=))=))=))=))

رد مع اقتباس