عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-26-2010, 11:17 AM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
Sahm خــــــــــــــــــــــــ ـــون

خـــون أد م تقدر خــــون

م أنا العاشق وأنا المجنون

على أد م يوم اتمنيتك

على أد م خونت وحبيتك

صدقنى خلاص انا نسيتك

ومن غيرك لازم اكـــــــــون

خــــــــــــــــــــــــ ـــون


قدرت ازاى تخون حبى ...

وتخدعنى بأحلامك

عرفت ازاى تبيع قلبى ...

وأصدق روحى بكلامك

اكيد حنساك ومش هندم

لا هبكى فى يوم ولا اتألم

و إوعى يا قلبى تتعلم

وأشوفك زيـّــه يوم بتخــون

خــــــــــــــــــــــــ ـــون

وصدقنى هيجى اليوم

وتشكى م اللى خان حبك

وحتجينى تقول مظلوم

وفاكر قلبى هيسامحك ؟!

حقول جرب يا خاين شوف

وحس بكل طعم الخوف

م كان قلبى عليك ملهوف

وقابل قلب تانى حنون

خــــــــــــــــــــــــ ــــون

***********
رد مع اقتباس