عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-23-2010, 10:45 PM
beckham beckham غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 1,104
يامصر ، علمني حبك عباره ، حبيبتى

يامصر

وإنتي الحبيبة

وإنتي اغترابي وشقايا

وإنتي الجراح الرهيبه

وإنتي إللي

عندك دوايا


علمني حبك عباره

سهله

وبسيطه

وعفيه

شرط المحبه الجسارة

شرع القلوب الوفية

يامه مويل الهوي

يامه مويليا

طعن الخناجر

ولا

حكم الخسيس فيا



حبيبتــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــى



حبيبتى


حبيبتى يا حبيبتى يا حبيبتى

غصب عنى مش بخاطرى

ياللى ساكنة فى خواطرى

فى دمايا اللى فى عروقى

فى غروبى وفى شروقى

وانا بحلم وانا بجرى

غصب عنى

والسنين تيجى وترحل

مرة اصعب مرة اسهل

لو اخف ولا اتقل

يعشقك علمى وسرى

غصب عنى

غصب عنى وغصب عنك

ده لأنى حتة منك

وانت عشقانى كأنك

الزمن معرفش سرك

ساكنة فى قلبى وصدرى

غصب عنى

ياللى عاجبك لون دمايا

والدموع اللى فى غنايا

ابتسامتك نور واية

انت اسمى وانت عمرى

غصب عنى

ياحبيبتى
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة
و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة
^^ ^^
رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط]

=))=))=))=))

رد مع اقتباس