عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-22-2010, 10:27 AM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
عاجل(الماجيك) موضوع مهم جدااااا جداااا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم يا احلي بنات واجدع شباب في مصر كلها
يارب تكونوا دايما بالف خير واحسن حال
انا مش هطول عليكم
انا عندي موضوع عاوزة الكل يدخل يقول رايه بصراحة من غير ما يزوق الكلام
الموضوع هو............

للولاد:
لو خطيبتك جات قالتلك انها كانت مرتبطة بواحد وكانوا بيخرجوا سوا ويمسك ايديها طبعا(علشان يعديها الطريق طبعا محدش يفهم غلط)
هترضي تكمل معاها ولا هتقول دي كانت تعرف غيري؟

للبنات:
لو مخطوبة هتحكي لخطيبك عن علاقتك اللي كانت قبل كده ولا هتكدبي عليه وتخبي لانك خايفة يسيبك؟

ياريت الكل يدخل يقول رأيه بكل صراحة
رد مع اقتباس