اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hobba
شكرا يابوس على الرد بس احنا مابنخفش يابوس احنا فلاحين جامدين اوى ولا ايه :a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105):
|
لالا انا مش معاكى فى الكلام ده خالص يا هوبا
انتى متعرفيش الصعايده بقى وعمايلهم
دول جبابره يابنتى
x_xx_xx_xx_xx_xx_xx_xx_xx_xx_x