عرض مشاركة واحدة
  #7  
قديم 01-22-2010, 07:39 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

والله يا أسامه انا لسه اول مره دلوقتي ادخل في قسم المأكولات
ولسه شايفه كل الأكلات دي النهارده
أكيد هجرب حاجات كتير م الحاجات الجامده دي كلها
بس ربنا يستر ومعملش كارثه بدل ما اعمل اكله
مع اني والله اكلي بدأ يبقى حلو الحمد لله
رد مع اقتباس