الموضوع
:
وصفة للتسمين
عرض مشاركة واحدة
#
7
01-22-2010, 06:05 AM
رحومه صفوت
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: مصر
المشاركات: 13
اولا شكراعلى رساله الترحيب الجميله دى وشكرا على الوصفه وانشاء الله هجربها بس ياريت توضحيلى اغلى الحلبه وتكون حلبه كتير حب يعنى وبعد كده اضربها فى الخلاط مع التمر والعسل
__________________
:x
رحومه صفوت
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى رحومه صفوت
البحث عن كل مشاركات رحومه صفوت