الموضوع: وصفة للتسمين
عرض مشاركة واحدة
  #7  
قديم 01-22-2010, 06:05 AM
رحومه صفوت رحومه صفوت غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: مصر
المشاركات: 13
افتراضي

اولا شكراعلى رساله الترحيب الجميله دى وشكرا على الوصفه وانشاء الله هجربها بس ياريت توضحيلى اغلى الحلبه وتكون حلبه كتير حب يعنى وبعد كده اضربها فى الخلاط مع التمر والعسل
__________________
:x
رد مع اقتباس