اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen
طب بم إن انت لسه الشيف يا أسامه
ممكن تجيبلي طريقة عمل السوشي
عشان أنا سمعت عنه كتير بس معرفش أصلا هو بيتكون من ايه
عاوزه أعرف ايه هو
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وانا مازلت مستنى طبق الارز فكرها=P~=P~=P~