عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 07-27-2008, 05:51 PM
الصورة الرمزية بلابل
بلابل بلابل غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: من بعيد
المشاركات: 2,589
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى بلابل
افتراضي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] باشا وجهة نظر بسيطة لموضوعك الرائع دة وياريت تتقبلها

ممكن تخخف الاسئلة شوية وتحاول تبسطها لان العضو الى انت هتستضيفة لو

فاضى ممكن يشوف ان الاسئلة طويلة لان اجابة الاسئلة الى حضرتك حتتها لو

هياجب بصراحة وهو المطلوب اسباتة لزملو وقت كتييييييييييييييير اوى للاجابة

وحاول والله معك ونحن بجوارك

وبجد مستر سيلفر مشغول جدا ممكن تستضيف شخص اخر وان شاء الله

سلفر هيجى لوحدة وياجب

وانا منتظر ترشيحك لعضو تانى وتكون الاسئلة مبسطة والاجابة عليها متكنشى

طويلة علشان تكون فى روح القبول فى المشركة ولذة الموضوع مترحشى

والكل ينتظر دورة فى الترشيح

وشكرا على موضوعك الرائع مرة ثانية

تقبل وجهة نظرى
__________________
افضل 15 مشارك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



lost love



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس