الموضوع: قدم نفسك يا [you]
عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 01-20-2010, 06:28 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة * بنـت الاسـلام * مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله

فكره حلوه والله

انا اسمي :- بنت الاسلام
عمري : 20 و 10 شهور بعد شهرين بالضبط ان شاء الله بصير 21
الاقامه :- فلسطين المحتله
العمل :- طالبه في تخصص الجرافيكا المحوسبه والتصاميم
هوايتي هي الدراسه والتصميم وقراءة القران

شكرا وبارك الله بكم
اختكم في الله

تحيتي

منور بس من زمان قوى

وحلوه قوى فكره التصميم

شدى حيلك فيه

علشان لازم نستفيد منك=d>=d>=d>=d>
__________________
رد مع اقتباس