اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver
الله الله يابنت الاسلام =d>
حمدلله ع سلامتك ورجوعك المنتدى <:-p
بجد ليكى وحشة كبيرة اوى @};-
وكمان راجعلنا بتصميم جديد >-
بجد تسلم ايديكى ع التصميم الحلو ده :-bd
ويلا استنهزى الفرصة واطلبى من الادمن اكله :!!
فرصة مش هنعرف نعوضها تانى ،،، [-x
وحمدلله ع سلامتك مرة تانية o:-)
ومنورة الماجيك من جديد (*)
والله الموفق 8->
|
اهلا بالاخ سلفير
والله انتم كلكم اللي ليكم وحشه
ان شاء الله كل اللي نفسكم فيه راح اعمله
وده اقل واجب
سلام