السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الموضوع ده جميل قوي قوي
ومن كتر ما عجبني
حبيت اني أهديكي شي يا اخت لمحة حب
تصميم بسيط عملتلك اياه
ممكن تضيفيه لتوقيعك
او تضيفينه اول الموضوع
تفضلي
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
اتمنى انه ينول اعجابك
وانا ما بنفسي دلوقتي للأكل
لما يكون في شي معين راح قولك عليه يا اخي المدير
موفقين