
01-18-2010, 07:20 AM
|
 |
TO BE OR NOT TO BE
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
|
|
طريقة عمل كوكتيل الفواكة بالصور
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Silver
وبما ان احمد طلب الاكل
اطلب انا المشاريب بقى
عايزينك تعملنا كوكتيل فواكه
مستنينك يا ادمن
|
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ايه رايكم ياحلوين بعصير كوكتيل غير شكل
بدون الوان صناعيه وبدون سكر
ياليت تجربونه
ونبدا بالطريقه والمقادير سوا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مثل ماانتم شايفين في الصوره موزه *برتقاله*حبتين جوافه*كيوي*حبتين يوسفي*
منجا مجمدهاذا مومتوفر طازج*فراوله 10حبات*علبة عصير راني بالخوخ*
بيالة توت مو فيمتو لا توت ------------ نقشرهم ونقطعهم قطع صغيره
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
نحطهم في الخلاط ونصب عليهم التوت وعصير الخوخ وشوي مويه
وثقله على كيفك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وهذا الشكل النهائي
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تم رفع الصور على الماجيك
|