الموضوع: (كلمات) ابكي
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-16-2010, 09:03 PM
beckham beckham غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 1,104
(كلمات) ابكي

ابكي لو في عيني دموع اضحكيلي لما اكون فرحان احضنيني لو الغرام ممنوع حسي بيا و بعينيا كوني شوق و حنان
ابكي لو في عيني دموع اضحكيلي لما اكون فرحان احضنيني لو الغرام ممنوع حسي بيا و بعينيا كوني شوق و حنان
محتجلك تبقي جنبي تبقي قلبي تبقي عمري تبقي روح الروح انا عايزك تبقي ليا تبقي فيا اوعي ثانية من حياتنا تروح تبقي صوتي لما اغني تبقي عيني لما اشوف تبقي احساس الامان اللي عمره ما يبقي خوف
ابكي لو في عيني دموع اضحكيلي لما اكون فرحان احضنيني لو الغرام ممنوع حسي بيا و بعينيا كوني شوق و حنان

ابكي لو في عيني دموع اضحكيلي لما اكون فرحان احضنيني لو الغرام ممنوع حسي بيا و بعينيا كوني شوق و حنان
محتجلك تبقي جنبي تبقي قلبي تبقي عمري تبقي روح الروح انا عايزك تبقي ليا تبقي فيا اوعي ثانية من حياتنا تروح تبقي صوتي لما اغني تبقي عيني لما اشوف تبقي احساس الامان اللي عمره ما يبقي خوف
ابكي لو في عيني دموع اضحكيلي لما اكون فرحان احضنيني لو الغرام ممنوع حسي بيا و بعينيا كوني شوق و حنان

__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة
و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة
^^ ^^
رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط]

=))=))=))=))

رد مع اقتباس