عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-16-2010, 01:18 PM
dodash dodash غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 86
افتراضي

حلوة اوى الطريقة دى وجديدة وانا متاكدة انها هتكون اكلة حلوة بس انا ليا ملاحظة احنا مش لو حطينا عود كامل من القرفة ممكن تكون الفراخ حادة شوية وخصوصا ان القرفة فيها نوع من اللذعة شوية او الشطشطة
رد مع اقتباس