الموضوع
:
طريقه حلوه لتحمير الدجاج
عرض مشاركة واحدة
#
1
01-16-2010, 01:18 PM
dodash
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 86
حلوة اوى الطريقة دى وجديدة وانا متاكدة انها هتكون اكلة حلوة بس انا ليا ملاحظة احنا مش لو حطينا عود كامل من القرفة ممكن تكون الفراخ حادة شوية وخصوصا ان القرفة فيها نوع من اللذعة شوية او الشطشطة
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
dodash
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى dodash
البحث عن كل مشاركات dodash