اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodash
لالالالالالالالالالالالال الالالالا ماليش دعوة أنا اللى طلبتها وأنا اللى هقسمها علينا كلنا
أنا التلت تربع وانتو الربع هههههههههههههههههه حد عنده اعتراض اصل انا بحبها اوى
وبصراحة فينديزل عاملها بجد تحفة تسلم ايدك انا بجد جعت اوى
|
يالاسلام:ar!:ar!:ar!
طب والادراه بقى 8->8->8->