عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 01-15-2010, 08:04 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodash مشاهدة المشاركة
لالالالالالالالالالالالال الالالالا ماليش دعوة أنا اللى طلبتها وأنا اللى هقسمها علينا كلنا
أنا التلت تربع وانتو الربع هههههههههههههههههه حد عنده اعتراض اصل انا بحبها اوى
وبصراحة فينديزل عاملها بجد تحفة تسلم ايدك انا بجد جعت اوى



يالاسلام:ar!:ar!:ar!


طب والادراه بقى 8->8->8->
__________________
رد مع اقتباس