عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 01-13-2010, 01:07 PM
dodash dodash غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 86
افتراضي

بجد تحفة ويادوب القرشين اللى معايا على القرشين اللى هيجيلى بيهم
ابن الحلا هنغطى تمن اول واخر واللى فى النص واللى على اليمين ده والشمال
واللى هناك واللى هنا واللى فوق ده واللى تحت برده هههههههههههههه
تسلم ايديكى يا قمر بجد صور تحفة
رد مع اقتباس