الموضوع
:
مطعم الماجيك يرحب بكم ويتمنى لكم شهية طيبة
عرض مشاركة واحدة
#
89
01-13-2010, 12:54 PM
dodash
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 86
لالالالالالالالالالالالال الالالالا ماليش دعوة أنا اللى طلبتها وأنا اللى هقسمها علينا كلنا
أنا التلت تربع وانتو الربع هههههههههههههههههه حد عنده اعتراض اصل انا بحبها اوى
وبصراحة فينديزل
عاملها بجد تحفة تسلم ايدك انا بجد جعت اوى
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
dodash
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى dodash
البحث عن كل مشاركات dodash