عرض مشاركة واحدة
  #89  
قديم 01-13-2010, 12:54 PM
dodash dodash غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 86
افتراضي

لالالالالالالالالالالالال الالالالا ماليش دعوة أنا اللى طلبتها وأنا اللى هقسمها علينا كلنا
أنا التلت تربع وانتو الربع هههههههههههههههههه حد عنده اعتراض اصل انا بحبها اوى
وبصراحة فينديزل عاملها بجد تحفة تسلم ايدك انا بجد جعت اوى
رد مع اقتباس