عرض مشاركة واحدة
  #17  
قديم 01-11-2010, 04:12 AM
أشلاء قلب أشلاء قلب غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: مصر - المنوفية
المشاركات: 162
افتراضي

ونعمل ركن فى المنتدى للتوبة بية كل مايخص التوبة ونبقا اول ناس متخصصين فى الموضوع دة يبقا لية قسم مخصوص

ده كلام جميل جدا يا
صاحب القلب الحنون

وانا عن نفسي بقدمه طلب للادارة ان كان ميزعلش حد

وشكرا جدا للكلام الجميل ده ولو انه كتيييييييييييييييير اوي عليا

ويارب اكون عند حسن ظنك بيا
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*)

ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ...

ما صدق صادق و رد ...
ولا أتى الباب
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد
رد مع اقتباس