
01-09-2010, 10:55 AM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Jul 2008
الدولة: مصـــ المنصوره ــر
المشاركات: 1,486
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moroman
بصراحة انا قولت اية البت العبيطة دة امها ماتت ورايحة تحب
ياااااااااااااااااااااة الدنيا ما بقاش فيها بركة خاااااااااااااالص
|
هههههههه
تسلم ومنور التوبيك
|