
01-09-2010, 04:58 AM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: اسطنها
المشاركات: 1,309
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver
فى البداية أرحب بيكى معانا فى الماجيك
منورة الماجيك وسعداء بإنضمامك إلينا
موضوع جميل جداً وتشبيه اجمل واجمل
والله الوضع فى غزة وفى فلسطين كلها فى حالة يرثى ليها
بس انا كفرد مش فى إيدى حاجة غير الدعاء
مع انهم لو فتحوا باب الجهاد
هتلاقى ناس كتير هتجاهد
ومتنسيش اننا " خير اجناد الارض"
بس هنعمل ايه بقى ماباليد حيلة
اللهم انصر اخواننا المجاهدين فى فلسطين
موضوع جميل ياوعد ... تسلم ايديكى
منتظرين كل جديدك ... والله الموفق
|
وانا بضم صوتى لصوت رامى واسامه واقول اننا مفيش حاجه نعملها غير الدعاء
اللهم انصر اخواننا الفلسطينيين
|