الموضوع: قصة أشِقاااء
عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 01-08-2010, 10:08 AM
وعـد وعـد غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 17
افتراضي

تسلمي انتي كمان على مرورك


لكن المهم ليه محدش اتكلم فعلي ؟


النقاش عموما ظاهرة صحية والمفروض نتناقش يعني يمكن نطلع بفايدة بدل مايكون وقتنا كله ردود وووو مش هتثّقل موازيننا يوم القيامة


تسلمي ستار
رد مع اقتباس