انا اشكرك على موضوعك الجمبل دة
الصداقةممكن تبقى حب ممكن انما الحب ممكن يكون صداقة لا ابدا
ازاى الواحد ممكن بحب واحدة وبعد دة كلة تقولة ممكن نكون اصدقاء
الواجد لما بيحب بيحب بواجدانة وبعقلة وبقلبة
ازاى ممكن الواجد يفكر فيها كاختة ازااااااااااااااااااىحديق ولى
ودة من وجهة نظرى المتواضعة