عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-08-2010, 07:41 AM
moroman moroman غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 51
افتراضي

انا اشكرك على موضوعك الجمبل دة
الصداقةممكن تبقى حب ممكن انما الحب ممكن يكون صداقة لا ابدا
ازاى الواحد ممكن بحب واحدة وبعد دة كلة تقولة ممكن نكون اصدقاء
الواجد لما بيحب بيحب بواجدانة وبعقلة وبقلبة
ازاى ممكن الواجد يفكر فيها كاختة ازااااااااااااااااااىحديق ولى
ودة من وجهة نظرى المتواضعة
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التعديل الأخير تم بواسطة moroman ; 01-08-2010 الساعة 07:47 AM
رد مع اقتباس