|
ده اللي بيحصل للكمبيوتر لما يكون لوحده !!!!!!!!
هو ده اللى بيحصل لما تسيب الكمبيوتر بتاعك لوحده
اضغط وانت تشوف بنفسك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وبعد كده اضغط بلاى للى هيظهرلك بس بلاش البنات
ههههههه
__________________
الحنين ...تذكر لمشاعر انتحرت في زحمة الحياة..
همسه ...اسر ... ضحى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|