عرض مشاركة واحدة
  #6  
قديم 01-07-2010, 10:58 AM
gollom gollom غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 18
افتراضي

تسلم يا جولد قصدى يا سيلفر
بجد فكره حلوه وانا بضم صوتى لصوتك وصوت اشلاء قلب
وصوت كل الناس اللى بتفهم وتقول لا للاباحيه
مشكور

وعارف والله هى مش محتاجه غير عزيمه بجد من قلبك
عموما اى حاجه نقدر نتغلب عليها ما دام فينا قلب جامد وعزيمه قويه
وصدقنى والله تقدر نعملها ع الاقل نشارك بقلبنا

__________________
الحنين ...تذكر لمشاعر انتحرت في زحمة الحياة..

همسه ...اسر ... ضحى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس