عرض مشاركة واحدة
  #13  
قديم 01-07-2010, 04:46 AM
ملاك الروح ملاك الروح غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jul 2008
الدولة: مصـــ المنصوره ــر
المشاركات: 1,486
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el.sa7er مشاهدة المشاركة
نايس توبيك يا ملاك
فعلا توبيك يستحق الرد
كلامك عجبنى اوى اوى
وفعلا ده موضوع كلنا بنواجهه
الحب والفراق وصعوبة النسيان وحاجات كتير اوى
الحب بحلوه ومره يعنى

بس انا عاوز اقول حاجة
انا ممكن احبها وهى تحبنى اوى ونفترق عن بعض بس هو كان حب فعلا حقيقى من الأول
بس فى ظروف اقوى منى ومنها تمنعنا من كدة
هقولك مثال
لو انا فعلا حبيتها هى كذلك ورتبت مستقبلى عليها وعملت كل حاجة عشانها وهى برده
جيت اتقدم باباها رفض واتقدمت تانى برده رفض وعمال يرفض
هنعمل ايه هقولها تهرب من اهلها عشان نبقى لبعض
لا طبعا يبقى انا كدة حليت الغلط بغلط اكبر منه
ولما يجى يكلمنى هقوله اصلك ما وافقتش هيبقى عذر اقبح من ذنب

فى ناس بتحب وبتحب اوى اوى ومش بيحصل نصيب بس بتبقى ظروف خارجة عن ارادتهم
مش زى ما انتى قولتى ان لو اتنين سابوا بعض يبقى محبوش بعض اصلا

سورى لو عارضتك يا قمر بس دى وجهة نظر بعا مش اكتر وانا طبعا بحترم وجهة نظرك جدا

وبجد توبيك هايل اوى وانا بحب التوبيكات اللى زيه عشان افضفض شوية
تسلم ايدك

تسلم ياساحر ع الرد
وانا بحترم وجهة نظرك ومفيش اي وجهه للمعارضه
مشكور ع المرور العطر
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس