عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-06-2010, 03:42 PM
gollom gollom غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 18
افتراضي

أوباااااااا ايه ده يا وديع قصدى يا هيما
شد شويه كده
يا بنى الناس دى مش هتيجى كده
الناس دى مينفعش معاااها غير الضرب
هههههههههههههههههههههههه

اوعى تسكت عن حقك ف البرأه
انت كده هتخلينا نطلع بحمله من رجاله الماجيك عليهم
نطحنهم ونجيبك وناخد واحده منهم ونعذبها ع طول
احنا سيبينك شويه لااننا واثقيين انك هتظبطهم

وبعدين العيال دى بتشجع نادى ايه يا وديع قصدى يا هيما ههههااااااااا
سلام اشوفك ف المعركه

__________________
الحنين ...تذكر لمشاعر انتحرت في زحمة الحياة..

همسه ...اسر ... ضحى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس