عاوز الفت نظركوووا
بما إن مفيش حد متابع قسم الجوااال حاليا
حصلت شوية حجااات كدا فيه
يعني في واحد اسمه قيس 470
بيحط نفس الموضوع بشكل مختلف يعني انا فتحت مواضيع كتير ليه
وكله نفس الحاجة
باختلاف الشكل وبنفس المضمون
ارجو من الادارة التحرك بسرعة وشكرااا
تقبلوا تحياتي .... ابن الادارة البااااااااااار
__________________
على جنب كدا ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة
|